Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich

Wiadomosci

Wycieczka do Warszawy, Puław i Kazimierza Dolnego nad Wisłą

Dodane: demo Data: 2018-06-22 09:21:22 (czytane: 577)  Wersja do druku

Początkiem czerwca uczniowie klas V, VI i VII wraz z wychowawcami udali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy, Puław i Kazimierza Dolnego nad Wisłą.

Wczesnym rankiem 5 czerwca wyruszyliśmy spod naszej szkoły. Podróż minęła nam spokojnie i wesoło. O godzinie 9:00 spotkaliśmy się z przewodnikiem w Warszawie, który pokazał nam i opowiedział historię Starego Miasta i Traktu Królewskiego. Następnie przejechaliśmy metrem na Stadion Narodowy; tam zwiedzaliśmy punkt widokowy. Kolejnym punktem naszego programu był Park Łazienki Królewskie oraz Pałac na Wyspie. Stamtąd przejechaliśmy na obiadokolację do schroniska w Puławach, w którym nocowaliśmy.
    Drugiego dnia po śniadaniu udaliśmy się wraz z przewodnikiem na zwiedzanie zespołu pałacowo – parkowego Książąt Czartoryskich. Około południa dotarliśmy już do uroczego Kazimierza Dolnego. Największą atrakcją był rejs statkiem po Wiśle. Zaraz potem pomaszerowaliśmy  szlakiem na Górę Trzech Krzyży. Widok na cały Kazimierz zapierał nam dech w piersiach! Po obiedzie spacerowaliśmy po kazimierskim rynku podziwiając Kamienice Przybyłów, kupując pamiątki i zajadając pyszne lody. Odwiedziliśmy też kościół farny św. Jana Chrzciciela i św. Bartłomieja.
    Po dniu pełnym atrakcji, zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do domu. To była naprawdę świetna wycieczka!

Uwaga: Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.